RESAN BOKAD!

ÄNTLIGEN har jag gått med på att resa utomlands.
Nästa år i Juni åker vi till Mallorca!
Där havet är kristallklart och sanden vit!
På ett 4 stjärnigt hotell med piratbåtar och All inklusive!
Då är jag äntligen klar med allt vad operationer och sjukhusbesök heter! Ska bli helt underbart!

Emma har ett gömställe hemma där hon sparar pengar till resan!
Ingen mer än hon vet var!

Igår fotograferade vi lite! Emmas kompisar och hons spexade för fullt! Se den tokiga bilden här nere!

Varit ledig i 3 dagar nu, i morgon väntar ett kvällspass!
På fredag ett förmiddagspass och sen väntar 2 lediga dagar till!
MYSIGT med tanke på att jag jobbade 20 timmar förra helgen!

Nu ska jag se vidare på SOMMARLOV med min lilla Emma!
Frida föredrar att leka istället!
Älskar mina Prinsessor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0