En givande tisdag

Idag vaknade jag tidigt. Lilla Emma snarkade tätt intill mig. Väckte prinsessan och sa att det var dags för dagis! Hon blev överlycklig eftersom hon varit hemma i över en vecka nu!
Glad i hågen begav vi oss till dagis!!!
Sen var det dags för mig att ta itu med dagens bestyr! En givande dag på den fronten!
Kvällen har bestått av en del arbeten och inlämningar som ska vara klara denna veckan, mys med mina älskade barn och man! Sen bidde den en pratstund med Lizzi! Alltid lika skoj!
Nu ligger jag i sängen och tidigt för en gångs skull dessutom! Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag spendera en stund på ipaden så tiden lär springa iväg även ikväll!
Tankarna gick till Pappa ikväll pga av en händelse son inträffade... Tänker alltid på honom, men just ikväll av en speciell anledning. Undrar om han vet hur mycket jag saknar honom... Men det gör han alldeles säkert...
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0