Sova kanske...

Borde gå och lägga mig... Mycket att stå i imorgon!
Tack till finaste Ellinor och Daniel som hjälpte mig idag!!!
Vill blogga mer om dagen... Men måste sova...
Fast jag måste berätta en sak först...
Emma lekte sjuksköterska innan idag och vi var patienter som skulle besöka sjukhuset!
Min diagnos blev baciller i handen... Jag skulle vara inlindad i 2 dagar och sen skulle allt utom blodet på handen försvinna.
Patriks diagnos blev tumbakterie... Han fick bara sitta vid datan i timme i veckan, titta hur mycket som helst på TV, han kunde laga mat men inte tömma kattlådan.
Fridas diagnos var sår överallt och hon fick en massa plåster överallt!
Min underbara lilla Prinsessa!!!

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0