Nya möjligheter...

Detta är inget jag berättat för mer än familjen förrän nu... Jag har bestämt mig för att lägga min fotograferingsverksamhet som hobbysyssla och numera studerar jag på heltid! Först till undersköterska och sen vill jag om jag orkar läsa vidare till sjuksköterska! Tycker det är jätteskoj och trivs som fisken i vattnet!
Efter allt jag gått igenom så kände jag mer och mer för detta och beslutet tog jag egentligen för länge sedan men det var först detta året som jag kom in på utbildningen!
Nu ska jag sova för imorgon väntar resten av planeringen inför den muntliga redovisningen av händelseförloppet kring en hjärtinfarkt som ska redovisas på onsdag!
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0