Saknade dig väldigt mycket igår Pappa

Satte igång ett videoklipp med dig Pappa, hörde din röst, ditt skratt, såg ditt leende... Du satt med Emma på hennes treårs dag och öppnade presenter.
Du var så glad och Emma också!
Jag saknar dig Pappa, jag vill så att du ska vara här hos mig.
Jag behöver ringa till dig, fråga vad du gör, berätta allt jag gjort.
Jag har saker som jag vill berätta för dig.
Det som hände med Frida förra helgen, jag ville bara ringa dig och berätta.
Pappa, detta är så fel, du ska vara här.
Jag är så ledsen och tårarna tycks aldrig ta slut, det enorma trycket över bröstet Pappa, när ska det försvinna.
Pappa, jag målar en bild utav var du är, det är inte samma sak, låååångt därifrån, men det hjälper mig lite om ens ytterst. Pappa du ska veta att du är den finaste Pappa i hela världen!
Ingen kan ens mäta sig med dig! Jag älskar dig Pappa och jag saknar dig, som jag saknar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0