Mitt favoritminne...

Jag har så många favoritminnen.. Kan omöjligt bara välja ett...
Här kommer några...
När mina flickor föddes
Det var sagolikt - Kan inte i ord tillräckligt beskriva vad mina flickor betyder för mig! Dom gav livet en helt ny innebörd och jag älskar att vara Mamma till Emma och Frida!
"
När min Pappa ringde mig nu när han var sjuk och i ett av samtalen började med - Hej min älskade dotter... Det samtalet kommer jag alltid att ta med mig!
Tack Pappa...
"
När jag blev Moster till mina underbara systerdöttrar Engla och Demi!
Förhoppningsvis blir jag väl Faster så småningom också! Tihi!
"
När jag gifte mig med min underbara Man! Utan honom vet jag inte vad jag gjort!
Med Patrik vill jag leva för alltid!
"
Jag är en person som älskar minnen!
Jag sparar på allt minnesmässigt! Allt från barnens första plåster till första biobiljetten!
Minnen är viktigt!
Håller man minnen vid liv minns man dom också av sig själv.
Mina barns minnen vill jag ska vara deras egna, därför håller jag dom vid liv genom att spara på så mycket jag kan från deras barndom. För bakom varje minne finns en berättelse!
"
Minnena jag har efter min Pappa gör honom "levande" igen.
Skulle inte byta bort mina minnen mot alla pengar i världen!
Minnen är viktiga - så viktiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0