Lilla Frida!

Förra veckan blev vi inlagda på sjukhuset med vår lilla Frida.
Anledningen till att vi åkte in var för att Frida svimmat vid 3 tillfällen varav 2 gånger dagen innan.
Hon gråter tills hon tappar luften och svimmar, blir alldeles blå och ögonen åker rakt upp. Fruktansvärt obehagligt och livrädd bli man. 
Efter åtskilliga undersökningar, prover och tester så fick vi reda på vad det var.
Det lilla Prinsessan har kallas affektanfall och jag hade det också som liten.
Det kan vara ärftligt och ungefär 5 av 100 barn drabbas av det.
Sen vi kom hem från sjukhuset har hon fått ytterligare 6-7 stycken anfall.
Ena gången stod jag med luren och var på väg att ringa efter ambulans.
Hon försvinner helt och är borta i flera sekunder, minuter. Känns som en evighet och det gör ont i hela kroppen.
Det växer bort och brukar försvinna i 4-5 års åldern.
Vissa barn kan få det någon gång i månaden, andra barn flera gånger per dag.
Så jag hoppas och ber att hon får det så sällan som bara möjligt!
-
Idag blir Frida 10 månader, snart 1 år - Het otroligt vad tiden går fort.
Önskar så att Pappa kunde vara med på hennes första födelsedag.
Kommer bli så jobbigt att han inte är där.
Min lilla Pappa.
Men han är med på sitt sätt... Det vet jag!
-
Frida tar nog snart sina första steg - Hon är såååå nära nu!
Nu ska hon bara väga släppa taget!
-
Min lilla Emma har ÄNTLIGEN fått börja på avdelningen där de stora barnen går!
Så fint, så roligt och så underbart dom har det där!
Emma trivs men håller fortfarande på att komma in i det ordentligt!
Mammas stora tjej - Så duktig så!
-
Kräftskiva har vi också hunnit med!
Ute hos Syrran hade vi en supertrevlig kräftskiva!
Bjuder på 2 bilder!
-
Nu har jag uppdaterat lite - Men nu kallar sängen!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0