Händer mycket - Får blogga mer...

Sist jag bloggade var den 7 September... Ja, 2011 för er som vet hur kass jag är! ;)
Så visst har det hänt en del...
"
Den 8 September
var det premiär för Sol fest och oroliga föräldrar. Jag hade höga förväntningar men det var inte riktigt som jag förväntat mig... Trodde väl det skulle vara "värre". Men ack...
Sen hände ju faktiskt en helt underbar sak...
FRIDA TOG SINA ALLRA FÖRSTA STEG - Vår lilla tös! 2 steg blev det men så underbart!
Det var mormor som satt i vardagsrummet med henne och sa va duktig hon är... Hon tog precis ett steg...
VA VAD VADÅ??? SKREK JAG!
Eeeehhhh jaa... Sa Mamma, precis som om hon gått sen hon föddes...
Så ja jag missade väl dom, hade en vägg emellan, men efter det tog hon 2 steg mot sin Mamma! Hihi UNDERBART!!!
Den 9 September
fyllde vår gode vän Alex år och kvällen bjöd på IDOL som denna Mammas är väldigt förtjust i!
"
Den 10 September var det dags för Engla att komma hit och sova över! Ändrade planer pga annat som blev inställt!
Emma blev ledsen när det inte blev som planerat så vi frågade om Engla fick sova här! DET FICK HON TILL EMMAS STORA FÖRTJUSNING! Så skoj dom hade det... Det var allt ifrån terra Patrik, till pyssel, till bada, till "syskonkärlek"
Men så fina dessa två tjejer är! ÄLSKAR ER! Tänk att ni blivit så stora så snabbt.
Den 11 September var det dags för 3 morgonpigga flickor som var uppe innan 7 allihopa och då kan man ju inte sitta still! Vi väckte Patrik som fick åka iväg och handla PYSSEL! Sen blev det pysseldag för hela slanten!
Meningen var att vi skulle göra kossor utav ballonger - Något vi sett på art attack på Disney Junior, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss så istället blev det Popcornstrutar!
Senare kom Englas Mamma, Pappa och syster och hämtade hem henne, vi hade dock kunnat ha kvar henne bra mycket längre!
Men skoj var det!!!
"
IDAG har jag ÄNTLIGEN börjat träna igen och det känns sååååååå bra! Im back on track!
Sen har vi varit ute och hoppat i vattenpölar - Hela familjen!
Nu ska jag snart hoppa i säng(en)
"
Natti natt alla underbara människor därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0