Lördag...

Idag har vi varit 2 och 2 i familjen...
Emma och Patrik var på bio och såg Nalle Puh medans jag och Frida åkte till Landskrona följt av Helsingborg och Mörarp!
Pappa hade varit imponerad över min förmåga att hitta!
Det blev shoppat en hel del!
-
En kuslig sak hände dock på vägen dit... Först såg jag en bil med regnummer FAR och en timme senare stod en bil parkerad bredvid min och på den stod det DAD...
Väldigt konstigt... Såg det som ett tecken från Pappa... Att han finns där för mig kanske... Speciellt nu när jag står ensam...
Han vill nog visa att han fortfarande finns här... Tack Pappa!
Tänka sig, fast än du inte är här, bryr du dig mer än dom som faktiskt finns här!
-
På kvällen var jag och Kristina nere vid havet hos Pappa och tände marschaller. Jättefint blev det.
Tog ett tag innan vi lyckades tända alla, men skam den som ger sig.
Emma och jag har spelat My little pony spelet nu i kväll! En mysig dag med min underbara lilla familj!
Tack för att ni finns och får mig att känna mig älskad! Jag älskar er mer än något annat!
Idag har vi varit 2 och 2 i familjen...
Emma och Patrik var på bio och såg Nalle Puh medans jag och Frida åkte till Landskrona följt av Helsingborg och Mörarp!
Pappa hade varit imponerad över min förmåga att hitta!
Patrik och Emma hade haft superskoj på bion och Emma var helnöjd! Hon har pratat om sin bio hela dagen!
Jag och Frida fick en skön dag med solsken och en massa mys!
Det blev även shoppat en hel del!
-
En kuslig sak hände dock på vägen dit... Först såg jag en bil med regnummer FAR och en timme senare stod en bil parkerad bredvid min och på den stod det DAD...
Väldigt konstigt... Såg det som ett tecken från Pappa... Att han finns där för mig kanske... Speciellt nu när jag står ensam...
Han vill nog visa att han fortfarande finns här... Tack Pappa!
Tänka sig, fast än du inte är här, bryr du dig mer än dom som faktiskt finns här!
-
På kvällen var jag och Kristina nere vid havet hos Pappa och tände marschaller. Jättefint blev det.
Tog ett tag innan vi lyckades tända alla, men skam den som ger sig.
Emma och jag har spelat My little pony spelet nu i kväll! En mysig dag med min underbara lilla familj!
Tack för att ni finns och får mig att känna mig älskad! Jag älskar er mer än något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0