Ett tag sedan jag bloggade...

Mina dagar är mer eller mindre fullspäckade - vilket jag stormtrivs med! Jag har påbörjat en hel del nya projekt och det börjar kännas riktigt bra! Blivit lite kass på bloggandet sista tiden... Men det betyder inte att jag glömt min lilla blogg! - Just nu ska Frida nanna en liten stund och Emma har precis tvättat bort all målarfärg hon målade sig själv med efter en pysslig eftermiddag! Patrik gör sig i ordning inför träningen! Jag passar därför på att uppdatera bloggen! - I morgon är det dags för en fotografering och på fredag sticker jag och Mamma till Ullared, sen på lördag och söndag är det fotograferingar för hela slanten! Mycket nu innan jul men det är bara skoj!!! - Nu ska jag snabbt slänga in maten i ugnen! Sen sitta vid datan några minuter till innan det är dags att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0