Vilken helg...

Denna helg har varit allt annat än lugn...
Frida har haft ögoninflammation, varit förkyld, otröstlig osv...
Igår var jag på barnakuten med henne. Detta då sjukvårdsupplysningen sa till mig och åka in med henne direkt då hon ej kissat på hela 12 timmar. Två timmar efter vi kom in kissade hon och sen togs det prover och läkaren undersökte henne. Vi fick åka hem vid 23 tiden.
Läkaren sa vi skulle hålla koll på det men att hon såg ut att må bra och att vi inte skulle oroa oss!
Idag kom Familjen Svensson förbi och jag och Mia överraskade våra fina Män med en tripp till Uppsala reggaefestival i Augusti! Bara dom två ska åka och har nu ett tredagarspass dit dom velat i många år men aldrig blivit färdiga till. Dom blev bra chockade och överraskade men väldigt glada!!!
Roligt att få ge dom detta då dom verkligen förtjänar det!
Nu ska jag snart krypa ner i min säng!
Finare än er finns inte mina finaste flickor!!!
Ni gör alla Mammas dagar underbara!!!
Älskar er mest i hela världent!!!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0