Igår blev jag ordentligt påhoppad...

Bloggen var lösenordsskyddad igår men ändrade det idag igen då jag tycker vederbörande kan få veta vad de ställt till med! Kan tänka mig dom blev glada nu när jag tog bort lösenordet, glöm inte och ringa och berättade för varandra nu samt ringa och läsa inlägget för alla som inte sitter vid en data för tillfället. VISST HAR JAG RÄTT!
"
Vissa människor sjunker allt längre ner på rankningslistan. Det kvittar hur mycket man ställer upp för somliga, inte ens ett telefonsamtal för att höra den andra sidan av historien är man värd.
Nä, rensa ut skiten sa någon - Det låter som en bra idé!
Vilka människor litar blint på någon annan?
Vilka människor kan utan att höra 2 sidor bilda sig en uppfattning och sedan döma en person?
Vilka vänner litar inte på varann? Är man överhuvudtaget ens vänner då?
"
Dessa människor har jag ställt upp för! Mer än vad som föreställas kan!
Igår fick jag beviset på att dom utnyttjat mig, igen!
Dom säger att vi ej varit ärliga i dopet men var finns deras ärlighet vad beträffar deras åsikter om mig?
"
Jag vågar säga vad jag tycker och jag står för den jag är. Människor som måste snacka skit bakom ryggen, baktala personer och inte kan konfronteras med personen det i fråga handlar om - Jag bokstavligen hatar sådana människor.
Där kan vi tala om falskhet!
"
Sitta och ringa till varann, läsa upp mina blogginlägg, mina facebookinlägg, anklaga mig för att ha skrivit sms jag inte gjort, ge sig på mig som person, gå in på och håna min sjukdom, ge sig på mina barn osv osv.
För er som undrar så är personerna över 14 - trot eller ej.
"
Jag kan fylla en A4 sida för var och en av dom på mindre än 5 minuter på vad jag hjälpt dessa personer med. Skulle vilja se dom fylla en likadan A4 sida på samma tid. Även om de allihopa skulle få samma A4 papper så hade de inte lyckats. Eftersom jag vet att ni läser detta så vet jag också att tankeverket gick igång och ni sa säkert till er själva - Det kan vi visst! FINE - Gör det då! Nä just det inte ens ett A5 kan ni fylla om ni så fick använda versaler och hjälpas åt.
"
Bara för att jag är den som vågar vara ärlig gentemot er och säga att det ni utsätter människor för är absurt så dömer ni mig. Falskheten finns hos den släkt och de vänner som tycker så men inte vågar säga det!
"
Sen säger ni att inte hela sanningen finns med. Posta "er sanning" på facebook, blogg, tidningen, anslagstavlor var än ni behagar. Nä just det sanningen är redan ute, eller hur?! Annars hade ni postat den för längesedan.
Ni brukar ju blanda er så fort folk säger något ofördelaktigt om er!
Varför inte så även denna gång? - Nä för sanningen finns ju redan där - så vad finns där kvar att komma med? NADA!
Jag hade aldrig låtit någon ljuga om mig - Men där finns ingen som ljuger, därav är ni så frustrerade så ni vet inte vilket ben ni ska stå på! Sanningen gör ont ibland!
"
Ni gav er på mig som inte hade ett skit med detta och göra, ni hoppade på mig personligen och gav er på saker som är irrelevanta gällande denna diskussion.
Förstöra vår dotters dop att ni inte skäms! Nä, det krävs ett samvete för det och det saknar ni allihopa!
Det enda ni bryr er om är er själva, men en dag hinner det i fatt er och då står ni där ensamma och bittra!
Det ord för sådana som er! Men jag ska bespara er dom!
"
Inte en enda vågade komma upp hit och konfronteras med vad ni sagt och gjort. INTE EN ENDA!
Vad säger det om er?! Men ringa runt, vidarebefordra sms, snacka skit och diskutera detta med andra det kan ni, dom duperade, ursäkta ordvalet, idioterna köper allt med hull och hår.
Ni var varmt välkomna varenda en av er. Men fegheten tog överhand!
Hur ska ni kunna stå för detta när sanningen är en annan?!
"
Trodde ni mognat, men så fel jag hade!
Håll er så långt bort från mig som ni möjligen kan - vill inte ha mer med er och göra.
Att ni inte skäms och förstöra ett dop för en som bara är några månader gammal.
Vad har hon gjort er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0