Nedtrappning av kortisonet i morgon!!!

I morgon är det nedtrappning av kortisonet! Weeeeeeeeeeeeeeeee
15 mg nu! Det var 60 mg från början!
Nu är det inte långt kvar!
Nedtrappning var tredje vecka! Har hållt på ett tag nu!
Så skönt när det är över! Ser ut som en övergödd michelingubbe!
Av alla mina kläder är det mina jeans jag saknar mest!
Men i Maj så rasar kilona!!! Längtar sååååå!
-
Idag har Emma och Engla lekt hela dagen! Dom har haft jätteskoj!
Bilder kommer sen!
-
Själv har jag precis tagit ut den sista kakan ur ugnen! Blev chokladkaka och morotskaka! GOTT!
Nu ska jag göra frukost till mannen min som han ska ta med till jobb i morgon!
Sen ska jag hoppa i säng (tror jag)
-
Just det!!!
Igår den 2 Mars lekta Frida med sina fötter för första gången! Hihi
-
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0