För första gången i sitt liv...

Frida fick idag smakportion för första gången! Så roligt! Det blev aprikos med päron pure!
Patrik gav henne första skeden och Emma de sista.
Hon gjorde en del miner - urgulligt! Givetvis filmade vi det!
Idag har kusinerna Engla och Demi varit här! Det blev en massa skoj som vanligt!
Demi har vattkoppor så om 2 veckor får vi se om våra små får det!
NU kom jag precis på att det i så fall kommer lägligt till Emmas 4 års kalas! SKITSMART MAMMA JOHANNA!!!
Så dum jag känner mig nu! Hade inte en tanke på det förrän NU PRECIS!
-
Kusinerna hade i alla fall jätteskoj, Engla stannade kvar när Moster och Demi åkte hem så då fick Emma och Engla baka! Så duktiga dom var!
Får lägga ut bilder i morgon!
Jag tittade på Big Brother ikväll coh när det var slut ville jag bara se ett avsnitt till! Har blivit smått beroende!
Så i morgon klockan 22.00 sitter jag bänkad framför tv:n igen!
Har redan mina favoriter!
Nu ska jag snart gå och lägga mig, i morgon ska Emmisen på dagis och då ska Mamma passa på och göra i ordning lite här hemma!
-
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0