Vilka underbara dagar det varit - Har vinden vänt?!

Slutet på förra veckan var riktigt bra och denna veckan började bra den med!
Har varit en massa skit nu med läkarbesök och annat tråkigt.
Men kanske vänder det nu!
.
I onsdags var jag på sjukhuset hela förmiddagen och fick reda på att man skulle ha läkarkonferans på tisdagen angående hur man nu ska gå vidare med mig. (Får besked som idag)
Nervös? - JAAAA!
.
I fredags var vi hos Svenssons och blev bjudna på middag!
Lika trevligt som vanligt!
Mitt i natten åkte vi hem - Men glömmer man tiden har man bra skoj!
.
I lördags var det bröllop följt av 50-års fest!
Trevligt det med!
.
I söndags blev det en del nya möbler!
.
I dag har jag varit och gjort mina tänder vita och fina!
Dom är sååå fina!
.
I morgon åker vi till Tosselilla hela dagen!
Underbart!
.
Nu ska jag pussa på de finaste Prinsessorna i värden - Dom har nämligen jag välsignats med att få vara Mamma till!!! ÄLSKAR ER VACKRASTE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0