Snart väntar en extreme makeover!

Nu lider kortisontiden mot sitt slut!
På tisdag kanske jag får sluta med kortisonet helt och hållet!
Svullnaden har redan börjat lägga sig då jag är nere på bara 2,5 mg (från början var det 60 mg)
-
Nu börjar min extreme makeover resa!
* Frisörbesök
* Bleka tänderna
* Inhandla nya kläder
* Gå ner 10 kg
* Platt mage, fast rumpa och fasta lår!
* Träning 3-4 dagar i veckan!
* Eventuellt en bröstförstoring nästa år
* Operation av ögonen (Om ej problemet försvinner innan)
* Pulsmassage
* Nagelvård
* Ansiktsbehandling
* Solarium
-
Under hela denna tid har jag sett ut som en övergödd gris men hela tiden har min helt underbara man funnits vid min sida och gett mig de finaste komplimanger varje dag!
Han friade när snoret rann, febern steg och hostan regerade - Nu har han funnits där genom detta!
Han är utan tvekan den finaste Man i världen och det bästa av allt är att han är min Man!
Jag älskar dig hjärtat!
Nu ska du få "tillbaks" din brud i en snygg lyxförpackning!
-
Klara färdiga gååååååå!

Kommentarer
Postat av: Jyoti

Wow! Så spännande! Jag tyckte förstås att du var jättefin när jag träffade dig!Men jag är glad för din skull, att du slipper kortisonet. Jag är oxå svullen, dock av vatten sen graviditeten :-(

Men vad spännande, skriv mer om din resa är du snäll, det peppar mig också att sätta fart!

Kram

2011-06-10 @ 10:53:10
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0