FREDAG HELA DAGEN!

Nu på eftermiddagen har jag och Emma haft vår Fredagsdag!
Så mysigt vi haft det!
Först skulle vi inhandla en symaskin till Mamma då hon ska börja sy en massa fina klänningar till Emmas nya maskeradgarderob som nästan redan är full av alla klänningar vi köpt!
Men det blidde en ny fin vit symaskin med en massa finesser! Därefter blev det stoff och stil för att handla tillbehör, sytråd, klänningstyg och en massa mönster!
Emma tyckte det var jätteskoj at få välja vilka tyger hon själv ville ha!
-
Efter det åkte vi ut till Lutz där vi handlade lite nya saker till Emmas rum, som vi nu håller på att fixa!
Blir jättefint!
-
Sen åt vi middag ute, bara Emma och Mamma!
Pappa och Frida var hemma!
Glass blev det också, såklart!
-
Efter det begav vi oss till Toys ur us där Emma fick handla en ny dräkt till sin maskeradgarderob, idag blev det en "fedräkt" i lila med kjol, vingar, spö och tiara.
Sen blev det en hel Barbiefamilj!
-
När vi kom hem blev det snabbt ner till ICA för att handla fredagsmys! Sen snabbt ner och kasta allt skräp eftersom vi nu ska in med en massa nytt!
-
Efter en supermysig dag ska jag och Emma nu fortsätta en liten stund till!
När Emma sen sover får jag fixa resten!
-
Just det, idag bidde det en ny vagn till Frida också. Svart och Rosa trehjuling! Den e bara så fin!
Frida sa inte så mycket men hon blev nog glad! ;)
-
Mina små Prinsessor - Älskar er så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0