Ett tag sedan...

Glömde ju berätta om mitt glädjande läkarbesked...
JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT SLUTA MED KORTISONET efter 8 långa månader!!!
Kan inte i ord beskriva hur underbart detta är!
-
Slutade för snart 2 veckor sedan och har varit och är fortfarande väldigt svullen.
Vetskapen om att detta inte är självförvållat utan ett tvång gör det inte roligare.
Nu kommer allt rinna av mig bara och snart har jag min 68 kilos kropp tillbaks!
LOVELY!!!
Hade inte klarat av denna övervikt mycket längre... Att gå och bära på dessa extra kilo...
Att varje morgon se sig själv i spegeln och veta att bakom allt detta finns jag nånstans...
Andfåddheten, dubbelhackan, kläder som inte passar, stora tröjor för och dölja allt!
Hade aldrig kunnat leva så... Har gråtit många gånger och äcklats utav min kropp som den nu ser ut...
Men nu ska det väck och jag är såååå lycklig!!!
-
Nä, så hade jag aldrig kunnat leva. vill inte vara smal som en tandpetare men inte heller stor som en Michelingubbe.
När jag var gravid med Emma vägde jag 96 kg... Då var vi två... Tänk och väga det ensam utan att vara gravid... Fy... Nä... Ska bara ner 10 kilo sen är jag sååå nöjd. Lite kurvor ska man ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0