Egentid...

Just nu ligger resten av Familjen och sover sött!
Jag ch Frida vaknade tidigt i morse men nu har Frida somnat om.
Emma och Patrik är helt utslagna, hihi!
-
Fick precis ett samtal från Tele 2 om trådlöst nät för TV osv i lägenheten.
Det nappade vi på och det skulle komma på posten förmodligen nästa vecka! SKOJ!
-
Har även beställt en ny hårborttagningsprodukt från USA, som tydligen ska vara oerhört bra!
Kommer väl också nästa vecka förhoppningsvis!
Lena ben var det här ja!!!
-
Frida har lärt sig krypa och hon ställer sig mot allt, går runt bordet! Det går fort nu, skulle inte förvåna mig om hon går vilken dag som helst! Men för mig får hon gärna krypa ett tag till!
Mamma har hon fortfarande inte sagt, det är bara PAPPA mest hela tiden!
Lilla hjärtat!
-
Måste också berätta en rolig sak som Emma sa häromdagen. (Emma kallar bilar utan tak för racerbilar)
Nere på vår gata stod en röd, behöver jag säga väldigt fin, ferrari.
Jag frågar: - Emma, är det är racerbil?
Emma svarar: Nääääää, Mamma
Jag undrar: - Nähä, vad är det då?
Emma svarar: - Men Mamma, det är en sån vanlig bil med tak!
Lilla hjärtat!
-
Nu ska jag snart bege mig iväg på  ett fotouppdrag!
Skoj skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0