Äntligen!!!

Nu för första gången på 8 månader kändes det bra att vara med på ett foto igen!
TRO MIG - det har varit rent hemskt innan!
Idag tog Patrik en bild på mig och Frida och sen tog Emma några bilder med sin kamera och jag började nästan gråta så glad jag blev. (Låter helknäppt)
-
Sen igår sa Ellinor, som inte sett mig på nån veckor nu, till mig att hon tyckte svullnaden lagt sig ganska mycket i huvudet. Sååååå glad jag blev!
För många kanske detta låter jättelöjligt, men jag var verkligen inte den personen som gömdes och fortfarande till viss del göms bakom den fasaden!
-
Såååå jag är superduperglad över detta!
-
Lägger kanske upp ett foto sen om jag laddar in bilderna idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0