Tittat på Big Brother och undrar...

Jag har alltid följt Big Brother slaviskt och kommer förmodligen göra så även denna gång... Men helt seriöst... Är det samma typ av människor som varit med tidigare år eller är dessa ännu värre?
Kan det kanske också vara så att man börjar bli äldre och det är därför man ser på det annorlunda... ???
Men stolpskottet som snackar engelska hela tiden... Jag kom på mig själv... sittandes med munnen öppen och bara stirrade... I alla fall... Killen som snackar engelska... Pussar på sina händer och säger - I love you Sweden...
Det är inte ofta jag skäms på andra människors bekostnad... Men då gjorde jag...
-
Klockan 22.30 ungefär, ringde syrran och sa hon var på väg hem med Prinsessan Emma. Hihi... Hon ville hem till Mamma! Min lilla älskling! Väl hemma la hon sig på soffan och somnade nästan direkt! Först berättade hon om den händelserika dagen med Moster, Farbror, Kusinerna och Molle!
Hon har haft jätteskoj idag och kommer sova gott i natt!
-
Frida är genomförkyld, hostar och har haft hög feber. Efter alvedonen somnade hon sött igen och nu har febern gått ner! Skönt! Hoppas den håller sig nere!
-
Nu ska jag titta på nya avsnitt av "Two and a half men", borde egentligen gå och lägga mig men som vanligt stannar jag uppe alldeles fö länge...
-
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0