Fick en stor fråga av dottern idag...

Så trött jag var... Låg och tittade på Sammys äventyr i soffan men finaste Prinsessorna men somnade, var sååå trött!
Emma väckte mig när hon tyckte jag hade sovit tillräckligt länge ;)
_________
Patrik sa till mig idag: Jag fick en stor fråga utav Emma idag... Så sa jag - Ja jag med... Det visade sig vara exakt samma fråga... Ibland undrar jag var vår lilla Prinsessa får allt ifrån!
Hon frågade:
- Mamma, varför ville du ha barn?
- Pappa, varför ville du ha barn?
-
Vi hade svarat samma båda två, för att vi älskar er över allt annat i hela världen!!!
-
Lilla hjärtat!
-
Lite senare sa Patrik till Emma att hon skulle städa sitt rum, då sa Emma:
- Pappa, om jag tar disken så bäddar du sängen!
HAHA
Mammas flicka!!! *Stolt*
____________
Våra finaste små Prinsessor ligger och sussar sött och Mannen och jag sitter vid varsin data denna lördagkväll!
Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0