Nytt utseende på bloggen!!!

Äntligen har jag blivit färdig att ändra designen lite i bloggen!
Tog bara 3 månader... Men bättre sent än aldrig!
___________
Vaknade vid 07.00 i morse av att Emma ropade på mig!
Genomförkyld den lilla stackaren och hostar gör hon! Så idag blir det till och vara hemma och bara mysa!
___________
Just nu ligger båda Prinsessorna och tittar på barnprogram i soffan!
Meningen var att vi skulle ge oss ut och promenera idag, eventuellt till Mobilia en sväng, men det känns som att det får bli en annan dag. Dessutom har det åter igen börjat snöa ute... Vill inte ha mer snö nu... Nu vill jag ha sommar och sol!
___________
Nu ska jag göra i ordning här hemma lite sen får vi se vad dagen har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fint det blev, verkligen!

Hoppas ni hade en bra dag i går, längtar efter att få se lite bilder där ifrån :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0