Lördag hela dagen!

Uppe med tuppen som vanligt... Vet inte när jag hade sovmorgon sist, men det gör desamma!
Myser hellre med mina Prinsessor!
Just nu sitter Emma och ritar samtidigt som hon tittar på Megamind. Hon är jätteförkyld och har flera gånger i natt vaknat och klagat på att hon har ont i öronen. Men sedan hon vaknade har hon inte sagt ett ljud om öronen...
Så vi får avvakta och se!
_________
I Torsdags var vi på Disney on Ice! Emma, Mamma, Pappa, Farmor, Kusin Engla och Moster!
Emma och Engla tyckte det var jätteskoj, ja det gjorde vi andra också ;)
Musse Pigg och Mimmi var där och fotograferades med barnen!
Höjdpunkten för Emma var när Buzz, Woody och Jessie från Toy Story dök upp på isen! Hihi
Mormor var hemma hos oss och passade Frida och Demi!
________
Nu ska jag göra mig i ordning för att sen ta itu med dagens bestyr!
Här kommer ett foto på de finaste jag vet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0