Klockan är nu 01.07

Borde egentligen gå och lägga mig, men som vanligt sitter jag uppe tills klockan blir alldeles för mycket...
Idag har vi haft fina Familjen Svensson på besök! Alltid lika trevligt! Blev en hel del skratt idag! Skoj!!!
Kom dock på att jag för ovanlighetens skull inte tog ett enda fotografi när dom var här, verkligen inte likt mig!
Vad har hänt?
______________
Var och tränade klockan 9 i morse! Skönt att ha kommit in i det på allvar nu! På lördag är det fotografering, mätning och vägning för första gången sen jag började! Spääänande! tycker det ska bli skoj och se om och i så fall vart det gett resultat!
_____________
I morgon blir det eventuellt skridskoåkning med Emma!
Nu ska jag surfa vidare lite och se om jag hittar något skoj!

Kommentarer
Postat av: gabriella

Ska Emma åka på måndagar också , på konståkningen? :)

2011-02-06 @ 16:50:38
URL: http://gabriellakajjrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0