Idag blir det nålar på halsen...

Idag ska dom göra muskelundersökningen som ska bedöma hur mycket min röst skadats. Ser inte alls fram emot det, men det måste göras! Igår fyllde jag i alla papper som också ska med innan allt bedöms. Det var runt 80 frågor... Vissa frågor väldigt knepiga, men jag blev klar och längtar tills det är klart!
-
Emma ska få följa med Kusin Engla och Co. på utflykt idag! Hon går här hemma nu och frågar allt möjligt, - Var ska vi, Ska Molle följa med, - Ska vi åka karuseller... osv.
Dom kommer få superskoj, våra finaste Prinsessor!
-
Frida ska förmodligen passas utav Morbror och Ellinor. Daniel skulle ringa mig vid 10 om det var så att dom kunde annars får lilla Prinsessan följa med Mamma!
Förhoppningsvis ligger hon fint under hela proceduren!
-
Igår tvättade jag hela dagen, men nu ska jag ut i tvättstugan igen... För i natt spillde Emma ett glas mjölk i hela sängen... Ska tvätta hennes snuttefilt också... Har smugglat ner den... Ser hon den e det kört och upptäcker hon att den är borta är det ännu värre... Så nu får jag skynda mig...
-
Sen kan väl sommaren ta och komma nu!!!
Vill inte ha mer snö!
Barfota utan strumpor och skor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0