Godmorgon denna snuviga Fredag!

Igår fyllde min Pappa år! Vi var där på kvällen och firade honom med presenter och tårta!
Han blev glatt överraskad!
-
Senare följde Niclas, Daniel och Ellinor med upp hit och tittade på Big Brother! Som jag slaviskt börjat följa!
Idag blir det fest i BB huset! Då kan allt hända... Hihi
-
Förkylningarna håller i sig här hemma.
Frida är fortfarande jätteförkyld och hostar som bara den. Febern har gått ner!
Emma hostar och är lite förkyld.
Jag och Patrik är bra förkylda vi med!
Bläääääää
-
Ett utdrag ur Emmas och min diskussion nu på morgonen:
-
Emma: - Mamma kan vi baka idag!
Jag: - Ja, det kan vi!
Emma: - Då ska du få en present av mig Mamma
Jag: Jaså, vad då?
Emma: MJÖÖÖÖL!
HAHA
-
Snart ska vi bege oss ner till apoteket och ICA. Flickorna behöver få lite luft!
-
Ha en underbar Fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0