Fredagkväll!

Var ett tag sedan jag skrev nu... Som vanligt då...
Gabriella tyckte jag skulle skriva så därför blev det ett inlägg idag... ;)
_____________
Sitter just nu och njuter av Fredagskvällen med en påse godis och ett glas cola!
Prinsessorna sover sött, mannen är iväg och här är ovanligt tyst hemma. Har städat mest hela dagen! Underbart när det är rent och snyggt!
Var en runda hos Pappsen innan, blev en massa skratt som vanligt! :)
_____________
Träningen går framåt, känner mig så mycket starkare och sundare!
Från att jag började har jag höjt mig från 5-10 kg till uppemot 35-45 kg på maskinerna!
Känns riktigt bra!!! Jag har till och med fått muskler REDAN!!! Hihi
_____________
Lägger upp några foton!

Kommentarer
Postat av: gabriella

Jättefina foton! hihi.

2011-02-05 @ 10:09:26
URL: http://gabriellakajjrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0