En heldag med mina finaste!

Vaknade tidigt i morse, klockan 05.30 närmare bestämt! När Emma vaknade frågade jag henne om vi skulle hitta på något idag! JAAA lät det och det slutade med att vi bestämde oss för att ta bussen till jägersro!
Först bussen till södervärn där vi bytte buss för att fortsätta mot jägers! Väl framme, gick vi i affärern, shoppade, fikade och bara mös!
Senare promenerade vi upp till skivlagret och efter det vidare till ekohallen! När vi skulle bege oss hem "råkade" vi hamna på fel buss. Åkte från ekohallen, vidare till lindeborg, till svågertorp, till arenan och sen mot limhamn där vi hoppade av för att sen ta rätt buss hem! Blev en liten extra promenad innan vi nådde hemmet klockan 15.30.
En helt underbar dag har det varit i alla fall!
-
Nu sitter jag med min bärbara i knät och tittar på Big Brother!
Har helt fastnat för det!
-
Skriver kanske mer om en stund! Nu ska jag göra en kopp te och på nytt försöka bli kvitt denna förkylning!
-
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0