Varit på begravningsbyrån idag - Så jäkla jobbigt...

Idag var vi på begravningsbyrån och det var så jobbigt. Det blev verklighet helt plötsligt.
Med tunga steg gick vi in där och allt kändes så olustigt och fel.
Du skulle bli 100 Pappa... Vi hade så måna år kvar.
-
Vad jag än gör Pappa, vad jag än försöker ta mig an så tänker jag på dig.
Du anar inte vilken betydelse du hade i mitt liv, vilken stor del du var och är!
Du sa alltid de rätta orden, du fick mig alltid att skratta fastän jag var nere, du fanns där för mig när än jag behövde dig. Jag saknar dig Pappa, jag saknar dig något fruktansvärt.
Det gör så ont i kroppen, vetskapen om att du inte är hos mig längre gör så ont, så ont, så ont.
Jag behöver dig Pappa! Jag orkar inte en dag till utan dig.
FAN VAD JAG SAKNAR DIG!
VARFÖR PAPPA VARFÖR???

Kommentarer
Postat av: Jyoti

Gråter när jag läser dessa inlägg. Känner samma sak för mamma...

Det är väldigt mörkt just nu för dig, men det blir lite lättare. Fast det alltid kommer vara jobbigt...

Kramar i massor

2011-08-03 @ 22:27:10
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Johanna

2011-08-04 @ 10:58:59
URL: http://lilafamiljenandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack Gumman! Allt känns bara så svårt...

Kram

2011-08-04 @ 11:00:07
URL: http://lilafamiljenandersson.blogg.se/
Postat av: veronica thysell

Vi är många som tänker på dig/er...

2011-08-04 @ 22:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0