Det gör så ont - Kan inte förstå det

Varje gång kom du hem från sjukhuset Pappa, varje gång repade du dig, varför gjorde du inte det denna gången?
Vi pratade om att hade 9 liv precis som en tiger (katt)
Även fast det var många blev det aldrig 9...
jag saknar dig Pappa, jag saknar dig något fruktansvärt... Jag saknar ditt skratt, ditt leende, dina ord, dina råd och bara vetskapen om att du alltid var ett telefonsamtal ifrån... Jag saknar så att kunna ringa dig. Vi pratade  flera gånger om dan, vem ska jag ringa nu? Jag vill ju bara ringa dig Pappa.
-
Igår var du här, det vet jag!
Lugnet som infann sig i kroppen var det jag behövde.
Jag är tacksam för att du "visade" dig.
Men saknar dig så... Detta gör så ont Pappa.
Jag vill bara prata med dig som jag alltid gjorde direkt på morgonen!
Du var den som var uppe när jag var uppe - Nu sitter jag här i min ensamhet och bara väntar på att du ska ringa.
Jag saknar din röst Pappa. Varför varför varför?
Jag behöver dig!
Du rycktes bort från mig alldeles för tidigt...
-
Jag vill bara hålla din hand och säga att allt kommer bli bra... Du skulle vara kvar hos mig ju.
Smärtan i bröstet och i hjärtat kommer nog aldrig försvinna, tårarna slutar inte rinna och tankarna är hos dig hela tiden Pappa.
Jag hör fortfarande din röst och jag vet vad du hade sagt till mig... Jag försöker men det går inte...
Jag saknar dig Pappa, jag saknar dig så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0