Underbara soliga morgon!

Klockan 07.00 vaknade jag, Emma och Frida! Svårt och sova när solen lyser rakt på en!
Så det var bara till och gå upp! Just nu visas Robin Hood på Disney Channel och Emma är helt inne i det! Frida går omkring i gåstolen som hon är överlycklig för!
Tur Moster skulle göra av med Demis! Duktiga Demi har ju tagit sina första steg!!!
-
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och förbereda mig för denna dagen!
Prinsessorna får gå i sina pyjamaser ett tag till, det är ju helg och då är det myspys på schemat!
-
Nu ska jag ut och ta mitt kortison som för de som missat det idag trappas ner till 7,5 mg.
UNDERBART!!!
-
Njut av denna soliga söndag - Det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0