SOLEN ÄR HÄR!

Äntligen har solen kommit! Hur skönt är inte det? Folk blir som ombytta, glada och positiva! Visst är det härligt!
Denna helgen har varit helt underbar! Fint väder, roliga påhitt och fina människor!

I lördags målade vi påskägg! Flera olika färger och designer blev det! Emma tyckte det var jätteskoj!
Bilden är på ett av de ägg Emma målade! Superfint!!!
I söndags samlade vi ihop flera stycken och spelade basketboll. Efter det var det dunkgömme (eller burken som de i Södertälje kallar det) ute i skogen och senare blev det pizza och BB-live här hemma med Daniel, Ellinor och Daniel. (Ja, jag skrev Daniel 2 ggr eftersom Ellinors bror också heter det ;))
Ellinors bror har kommit ner hit för att spendera sitt påsklov och umgås med sin syster. Jättetrevlig och rolig kille!
Emma är jätteförtjust i honom!
I måndags var vi i Pildammarna med min lillasyster och Emma och Fridas Kusiner!
Sååååå fint väder det var! Helt underbart!
Vi matade ankorna, lekte på lekplatsen, gungade, fikade i gräset, åt glass och bara njöt av dagen!
När vi kom hem blev det mat sen somnade en liten Emma och strax därefter en liten Frida.
Hörde att syrrans Prinsessor somnat direkt de med! Då har man haft en skoj och händelserik dag!
Våra underbara Prinsessor! Älskar er allihopa!!!
Idag ska jag kanske göra om hela min blogg!
Ha en underbar dag i solen!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0