Har inte skrivit på ett tag...

Veckan som varit har varit ovanligt solig och varm! UNDERBART!
Vi har hittat på massor!
Idag har jag varit rökfri i 11 dagar! Känns väligt skönt, men jag ljuger om jag säger att det är lätt. Det är dock lättare än vad jag trodde men rökfri är jag i alla fall! Det är huvudsaken!
Har gett mig sjutton på detta nu!
-
I veckan som varit har mina bröder varit här och spelat fotboll med Patrik, jag och Elli har tittat på och lekt med Emma på lekplatsen!
Sen har vi haft dunkgömme med Gabriella, Isabella och Co. Skoj! Man ska ha barnasinnet kvar!
-
I veckan var också Kusinerna och Moster på besök! Emma och Engla leker precis hela tiden! Dessa småunderbaringar! Hoppas Frida och Demi får samma sammanhållning som Emma och Engla!
-
Nu ska jag dricka upp min kopp te och titta klart på filmen på femman!
-
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0