IDOL och Pelle Svanslös!

Eftersom jag är smått beroende av IDOL så fick Emma ligga i min famn samtidigt som vi läste Pelle Svanslös.
Vi är på kapitel 5 nu och Emma somnade innan jag läst halva kapitlet. Hihi
Lilla Prinsessan var verkligen trött idag!
Det är jag med, men ska ändå vara uppe ett tag till.
Snart vaknar lilla bebisen i magen och har full rulle nån timme.
Så underbart att vi snart har två Prinsessor här!
Kan fortfarande inte riktigt förstå det!
.
I morgon är det bara 40 dagar kvar tills bebisen ska komma. Sanslöst vad tiden gått fort!
Men underbart när hon väl kommer!!!
Emma ska bli storasyster! Hon kramar magen flera gånger om dagen och säger - Jag älskar min bebis!
UNDERBART!
.
Här kommer två bilder på solstrålen!

Kommentarer
Postat av: Jyoti

Så fin din blogg har blivit!! Jättenyfiken på vad du använder för redigeringsprogram?

2010-09-22 @ 21:47:52
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Så fin din blogg har blivit :) Och så söt en lilla prinssesa är :D kram Angelica

2010-09-22 @ 22:35:49
URL: http://angeeliiica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0