Förnyat bloggen!!!

Då har jag knepat och knåpat hela förmiddagen och nu äntligen är jag färdig... Lite finjusteringar kvar bara!
Men jag har gjort det på egen hand och känner mig väldigt stolt!!!
Kom nyss hem från Barnmorskan... Lilla bebisen har vänt sig och vänder hon inte tillbaks blir det kejsarsnitt. Eller om hon skulle lägga sig med rumpan neråt... Så vi får se nästa vecka!
Jag som verkligen inte vill ha ryggmärgsbedövning, men vill givetvis att Patrik ska vara med... så det blev ett litet moment 22 för några sekunder...
Men givetvis ska jag vara vaken om det är så att det blir kejsarsnitt, men hoppas att lilla Prinsessan vänder sig!
Nu ska jag in och pussa på Prinsessan Emma!!! Hon var väldigt duktig när hon låg i magen, fixerade sig redan i vecka 31-32 hihi
Här kommer en bild på det sötaste jag vet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0