Familjelördag!!!

Idag var vi uppe tidigt, vi hade nämligen bestämt oss för att åka till Vellingeblommans Halloween utställning!
Väl där ville inte ens Emma gå in... Pappa fick hålla henne och hon klamrade sig hårt fast vid honom.
En häxhatt till hennes Halloween dräkt blev det dock, samt 16 stycken ljung till kyrkogården.
Efter vellingeblomman bar det av till Tekniska museet med Daniel och Ellinor! Jätteskoj hade vi!
Man blir som barn på nytt jue! HAHA
Efter några timmar på museet blev det Mc-Donalds.
.
Pappa skulle till Per och titta fotbollen så då körde Emma och jag ut till Svågertorp och mötte upp Daniel och Ellinor igen! Daniel lite smått biltokig, men förstår honom fullt ut!!!
.
Efter lite shoppande på Biltema och Rusta körde jag och och Emma till Kyrkogården och gjorde fint till Farbror Marcus, Farfar och Gammelmormor Birgit! Tände ljus gjorde vi också!
.
Sen bar det av mot triangeln för och hämta Pappa och sen hem!
.
Har precis varit nere och tittat på Daniel och Ellinors "nystylade" bil!!! Fint som sjutton blidde det!!!
.
Emma sover efter en händelserik dag, jag sitter och uppdaterar bloggen och Patrik meckar med det nya trådlösa han köpte till TV:n idag!
Förresten - När vi kom hem lekte Emma häxa en stund!!! Vackraste häxan till Halloween!!!
.
Nu blir det en kopp te och något annat gott jag ska ut och leta upp i kylen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0