Bebisen har vänt sig rätt!!! 34 dagar kvar nu!!!

Var hos Barnmorskan idag och lilla Prinsessan har vänt sig rätt! Så skönt och slippa kejsarsnitt! Fruktade så för det.
Allt annat som barnmorskan kollade idag var jättebra! Idag följde Patrik med! Mysigt när vi kan gå tillsammans!
.
Emma var på dagis idag efter att ha varit hemma i 2 veckor! Det gick inte alls bra... Hon ville inte gå på dagis och hon var snabb att upplysa mig om när jag hämtade henne att -Mamma, jag ville inte vara för dagis idag!
Gjorde ont i hela kroppen, funderar starkt på hur vi ska hantera detta. Inte meningen att hon ska må dåligt av det... Nu är det ju inte BARA det, där finns andra faktorer som gör att vi funderar på hur vi ska göra.
Så idag hämtade jag henne i alla fall tidigare... (2 timmar tidigare)
.
Sen åkte vi hem och gav oss ner i källaren för att sortera, har ju sagt att jag skulle göra det INNAN bebisen kommer! Det tog dock lite längre än beräknat och klockan 18.30 var vi uppe igen... Vi gick ner vid 14 tiden... Så 4,5... Men bra blev det! Efter 2,5-3 timmar när mannen slutade kom han ner med picknick till oss i källaren och så hjälpte han mig och bära lite tunga lådor!
Så nu är källaren också färdig! Allt är snart HELT KLART och redo för bebisens ankomst!!!
UNDERBART!
.
Snart börjar också gissningarna för när bebisen ska komma. Först ut är Storasyster Emma som tror att lillasyster ska komma nu den 1 oktober på fredag!
Hon pekade inte bara 1 gång utan 2 gånger i almanackan på just den datumen. Hade ju varit aningen kusligt om det blev så!
.
Just nu sitter jag och lyssnar på Jay Smith som sjunger på IDOL.... Hur grym är inte han då!!!???
En av mina favoriter!!!
Den rösten...
.
Nä, nu ska jag göra en kopp te och titta vidare!
Älskar vår lilla familj som snart blir lite större!
Här är en bild på mina små hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0