Tillbaks från Barnmorskan!

Då har jag varit hos Barnmorskan! Bebisen har äntligen fixerat sig, allt såg bra ut och nu är det bara och invänta vår nästa lilla Prinsessa!
I morgon väntar 5 läkarbesök sen är där inte många kvar innan hon är här!
Medans jag var hos barnmorskan så var Emma med Mormor och fikade på Kronprinsen! Emma hade visat och berättat för hela restaurangen om fiskarna i akvariet!
Hihi
.
Efter barnmorskan körde vi och handlade en bilbarnstol till bebisen! Den var superfin! Svart och grå! Lägger in bild senare kanske!
Emma blev lite ledsen i baksätet och jag vände mig om och frågade var det var... Jag har ont i munnen Mamma sa hon... Ont i munnen? I en tand frågade jag? Jaaaa.... sa hon och kräkte ner hela sig själv och hela baksätet. Stackars liten. Vi körde in på en mack och sen fick vi undan det mesta, sen somnade Emma medans vi körde hemåt.
Väl hemma så var det ut med allt i tvättstugan, nu mår hon hur bra som helst!
Min lilla Prinsessa, tyckte så synd om henne!
.
Nu är vi hemma och tar det lugnt i väntan på att Pappa ska sluta!
Sen blir det nog myskväll!
Just nu har jag en busig Emma precis bakom stolen som pekar på mig och sen gömmer sig... Hihi... Hysteriskt skrattanfall när jag vänder mig om... Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0