Sammandragningar/Förvärkar

Idag på morgonen har det varit ganska intensiva sammandragningar.
Kanske det snart är dags! Ska bli så skönt att hon snart är här. Att få se henne, se vem hon liknar, att Emma ska bli storasyster, att vi ska bli tvåbarnsföräldrar! Helt underbart!
Ska till Barnmorskan på besök idag, få se vad hon säger!
Allt är ju färdigt, nu väntar vi bara!
KOM UT NU BEBIS!!!
.
Idag väntar också en telefontid med min operationsläkare, får se hur det går!
Sist jag pratade med honom hade jag ingen röst alls nästan.
Han lär bli något förvånad nu... ;)
Även om rösten aldrig blir densamma så är den ju avsevärt mycket bättre!
.
Nu ska jag snart väcka Prinsessan såvida hon inte hinner vakna själv innan!
Här är en bild på det vackraste jag vet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0