Idag har jag gått 4 km... Värkar? - NOPE...

Började gå klockan 10.45 idag, målet var att hämta Emma hos min mamma. Emma har sovit hos där i natt! Busat med sina kusiner! När jag ringde igår så sa hon - Mamma jag vill inte hem nu, jag kommer i morgon! Sötaste där! Sen ville Engla prata med Moster. - Engla sa, Hej Moster, min mamma ska också ringa mig sen!
Hur har dom blivit så underbart söta dessa Prinsessor!
.
I alla fall, klockan var 10.45 och jag började promenera. Superfint väder, skulle jag orka gå hela vägen med denna magen? Men jag började i alla fall, gick i ganska rask takt, tänkte mest på att förlossningen kanske startar i eftermiddag/kväll/natt.
Det kändes bra att gå, även om jag hade sammandragningar nästan hela vägen. Men det var uppfriskande, oerhört faktiskt! Tror jag behövde en riktigt lång promenad! Slog in sträckan på www.hitta.se och det visar att det är 3,8 km från oss till min mamma!
.
Jag gick förbi arenan, dom bygger för fullt på den nya köpcentrat men undrar verkligen om dom hinner bli klara till den 1 December. Ser ut och vara en lång väg kvar! Tog lite bilder när jag gick förbi där!
.
Väl framme hos mamma möttes jag av tre vackra flickor i dörren!
Emma, Engla och Demi! Ja min mor också givetvis! Så 4 flickor! ;)
Engla hade ritat en teckning till mig och jag fick den innan jag hunnit innanför dörren!
- Denna är till dig Moster, sa hon! Sötaste!!!
Hela köksbordet var fullt av teckningar som de visade mig när jag kom in!
Sen sjöng vi en massa låtar och Emma och Engla showade som vanligt!
Lilla Demi satt hos mig och skrattade åt dom båda! Hihi
.
När det var dags för mig att Emma och gå blev det puss och kramkalas sen väntade bussen!
Vi tog 7:an till mobilia och sen 34:an hem.
Emma tyckte det var jätteskoj och åka buss!
.
Vi har varit hemma hela dagen efter det och nu är det bara jag som är vaken. Emma och Patrik sover!
Idag är det 16 dagar kvar tills BF enligt UL´s uträkning och idag är det BF+5 enligt min egen uträkning!
Gissningarna på när Prinsessan kommer har börjat nu... Hoppas bara någon av de som gissat på datum nu i veckan har rätt! Det är jobbigt nu... Vill bara hon ska komma ut!!!
.
Nu ska jag nog också gå och lägga mig!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0