Idag är det 7 dagar kvar om jag går tiden ut!

7 dagar kvar - känns det var igår det var 30 dagar kvar... Denna graviditet har gått fort även om det nu på slutet känns väldigt drygt. Visst har det varit mycket farande fram och tillbaks till sjukhuset men ändå har det på något sätt känts som att denna graviditet gått fortare. Kanske beror det på att det fortfarande är overkligt och att jag inte förstått att vi ska ha en liten bebis till vilken dag som helst!
.
Undrar hur det kommer sätta igång, med värkar eller att vattnet går, kommer vi vara hemma, kommer Patrik jobba, på natten, på dagen?
Ja, snart blir vi varse! Hihi
.
Hoppas förlossningen går snabbt så jag får pussa på min Emma fort igen! Jobbigt att vara utan henne!
Kommer bli så skoj och se hur hon tar sig an sin nya roll som storasyster! Tror hon kommer bli världens finaste storasyster!!!
Vår lilla Prinsessa - snart är ni två prinsessor!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0