Emma sussar sött och jag längtar tills i morgon!

I morgon är det dags för en dag fylld av läkarbesök!
Vi ska få se lilla bebisen genom ultraljud!
Spännande!
.
Emma och jag var ute och promenerade och lekte på lekplatsen!
Min lilla Prinsessa! Hon är så underbar!
Innan sa hon - Mamma, jag e så stolt över dig! Sen gick hon till Patrik och sa samma - Pappa jag är så stolt över dig!
Hur gulligt är inte det!!!
Igår sa hon - Mamma mitt hjärta älskar dig!
Denna lilla tös, så fin så underbar, älskar henne mer än något annat! Hon gör mig till en bättre människa!
Snart ska hon få en lillasyster och jag bara vet att hon kommer vara helt underbar mot henne!
Min älskade lilla Emma!!!
Här är lite bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0