Barnmorskebesök idag!!!

Godmorgon!
Emma ligger i soffan och tittar på Herkules så jag passar på att uppdatera bloggen!
idag väntar ett barnmorskebesök, vilket innebär att det inte är många kvar nu!!!
Måste fråga barnmorskan en del saker som jag undrar över idag!
.
Lilla bebisen i magen är redan i full gång med att busa!
Två morgonpigga flickor det är precis vad deras Pappa behöver... Hihi
Emma har dock på senare tid börjat visa lite tendens till dåligt morgonhumör de första 10 minuterna efter hon vaknat! Men hon stiger upp ur sängen på 2 sekunder såvida inte Pappa är hemma och dom ska mysa.
Vaknar mellan 06.30-08.00. Allra vanligast är att hon vaknar 07.40! Exakt... hihi!!!
.
Nä nu blir det lite Herkules för mig med, sen ska vi göra oss i ordning för och åka till barnmorskan!
Emmas Mormor, min Mamma kommer vid 9 tiden när hon lämnat Niclas i skolan!
Ska försöka komma ihåg och ringa och fråga henne om hon vill handla med sig mjölk... :)
.
Älskar dig min Prinsessa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0