19 dagar kvar!

Nu är det bara dagar kvar... Känns som att hon ska komma snart!
Hoppas jag har rätt!
Var hos barnmorskan idag som önskade mig lycka till ifall hon kommer innan nästa besök som är på onsdag nästa vecka.
Allt var bra och bebis har sjunkit ännu längre ner!
Niclas (min bror) och min mamma var med idag, vi fick ett "mindre" skrattanfall precis innan vi skulle gå in... Haha...
.
Patrik är och tränar med Martin nu och när han kommer ska jag hem till mammsen och spela yatzy!
Precis innan Emma föddes spelade jag och Mamma yatzy också! Tror det var 2 veckor innan Emma föddes som vi spelade nästan varje kväll.
Nu med denna lilla är det likadant. Vi har väl spelat nu i snart 2 veckor, dock inte varje dag men nästan.
Men kul det blir sen när jag berättar för Prinsessorna när dom blir stora att innan ni föddes spelade Mamma och Mormor yatzy nästan varje kväll!
Får bli en tradition! Haha!
.
Nu är där inte många besök kvar innan bebisen kommer. Tror totalt det är över 140 läkarbesök sedan förra sommaren, nu är där 2 kvar!!! Kan knappt fatta det!
Kommer ju fortfarande behöva gå på mina läkarbesök men inte i närheten av hur det sett ut innan! Det är obeskrivligt skönt att det snart äntligen är över!!!
.
Nu ska jag och Emma busa lite innan Pappa kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0