Emma vaknade tidigt i morse!

Mamma mamma mamma mamma mamma mamma lät det i morse... Som tur var hade Pappa inte gått till jobb än så han satte i en film till Emmisen så låg hon bredvid mamma och tittade lite på TV tills det var dags att gå upp!
Väl uppe blev det frukost och påklädning innan dagis. Emma har ju varit hemma sedan i onsdags förra veckan men idag fick hon gå på dagis och leka med de andra barnen lite!
Ska hämta Prinsessan vid 15 tiden.
________________
I morgon ska jag till läkaren pga mina ögon och värden så får vi se hur det går. Inget kul, men förhoppningsvis kan de göra något åt det. Tar ju ett tag innan dom hittar rätt dos och speciellt nu... hmmm... Så nu är jag sjukskriven. Känns väldigt konstigt att vara hemma när man jobbat som en guragnu sedan i November... Men kanske är det all stress som gör att värdena ej sjunker. Vi får höra vad läkaren säger imorgon.
_______________
Nu ska jag sätta mig på soffan en liten stund. Kanske 5 -10 minuter sen blir jag rastlös.

Pussar och Kramar
Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0