Ett tag sedan nu...

Fick nyss en förfrågan utav Camilla, varför jag ej skrivit i bloggen på ett tag nu... Ja, det kan man undra... Mycket och göra är nog enda ursäkten!
_________________
Gått på 211 läkarbesök sedan sist känns det som. Men det ska bli bättre säger dom så jag fortsätter hoppas!
_________________
Får försöka bättra mig! Kommer ej på vad jag ska skriva nu, kände bara jag fick uppdatera eftersom Camilla påpekat det!
Lägger in en bild på vår finaste lilla Prinsessa i alla fall!
_________________
Pussar och Kramar
Mamma

Kommentarer
Postat av: camilla

Oj, förlåt... Det var inte meningen att sätta press på dig.. Men det är alltid lika kul att läsa och snoka lite i andras bloggar hihi.. Kramar från lilla mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0