Dålig uppdatering...

Mycket händer för tillfället... Frida har redan hunnit bli 1 månad. Går verkligen fort! Vill passa på och säga tack till alla som varit här och hälsat vår andra Prinsessa välkommen till världen. Värmer verkligen när släkt och vänner engagerar sig så!
____________
Var på BVC idag och Frida hade gått upp från 4055 g till 4305 g. När hon föddes vägde hon 3815 g så på en månad har hon bara gått upp 490 g. Men allt ser superfint ut!!! Längden mätte dom för första gången idag och hon var HELA 57 cm lång. Så på en månad har Prinsessan växt 6 cm. :)
____________
Till jul ska vi vara hemma och mysa! Bara 2 veckor kvar nu sen kommer Tomten! Sanslöst!
Emma pratar om Julafton varenda dag... I morgon kommer Tomten har hon sagt i 2 månader nu... Hihi
____________
I morgon är det IDOL FINALEN och min JAY ska vinna!!! Eller ja, det spelar egentligen ingen roll om han vinner eller ej för han kommer slå igenom ändå!
Men en sak är säker - i morgon ska ingen få störa - jag ska se mitt IDOL! Så allt besök undanbedes för min del... HAHA!!!
Vi har alla våra löjliga vanor - detta är en av mina!!! :)
____________
Här kommer foto såklart!
Våra finaste Prinsessor! ÄLSKAR ER SÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0