Blir en roman denna gången...

Vi har ej skrivit på en vecka nu... Mycket har hänt...
Ska försöka få med det mesta...
___________
Förra veckan jobbade mamma ganska mycket och pappa har ej "hunnit" uppdatera han i heller. HIHI...
Men Pappa och jag har haft kul varenda kväll när mamma jobbat.
Mamma jobbade länge onsdagen och torsdagen, följt av sin första långa ledighet på VÄLDIGT LÄNGE! Fredag Lördag Söndag Måndag Tisdag... Så vi har två dagar kvar!
___________
Denna veckan har det hänt en hel del...
* Vi har varit på IKEA med Mormor och Morbror Niclas
* Vi har på gården och lekt en massa
* Vi har åkt buss
* Emma har varit på sitt första bankbesök och fick en jättefin sparbössa av den snälla banktjejen!
* Vi har promenerat massor
* Vi har mött Pappa när han slutade bandyn och sen cyklade jag på Farmors cykel hem.
* Vi har spelat brännboll
* Vi har varit i Folkets Park
______________
Så vi har hunnit med en hel del!
Skojigt!
Mamma har även filmat mig massor. Får se om vi lyckas lägga upp någon film här!
Det slutar nog med att Mamma får be Pappa om hjälp.. HIHI
_____________
Nu sover jag sött i sängen! Denna dagen har varit lång!
Vi skriver mer i morgon!
____________
Natti natt!
Pussar och Kramar
Emma, Mamma och Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0